Kunst og Kreativitet
One piece, Dragon Ball, Vampire Knight! Har du en mangaka-tegner gemt i dig? Så kom med på manga-tegneholdet og slip din streg løs på papiret med illustratoren Calisa (de/dem).
På holdet skal vi se på mange forskellige manga’er og dygtiggøre os inden for visuel storytelling og lære fede tegnetips og tricks, som kan give liv til dine karakterer. Vi har fokus på de mange forskellige 'fandoms', der er inden for manga, og sammen får vi et trænet øje indenfor tegnestile, dynamisk billedopbygning og karakterudvikling.
Gennem tavleundervisning og sjove tegneøvelser opbygger vi vores kreative selvtillid, smider perfektionismen ud ad vinduet og hygger os med tegning i fællesskab. Holdet er både for øvet mangaka tegnere og nybegynder.
Om underviseren:
Calisa (de/dem) er udgivet forfatter med fantasy værket ‘Den som hvisker’ og bogen kan prale med sin nominering til året fantasy debutantpris, optrædener i Information og Troldspejlet, samt diverse litteraturscener.
Udover sin forfatterkarriere er Calisa professionel illustrator, podcastvært på Danmarks største spøgelsespodcast og har undervist børn og unge i storytelling i over tretten år. De har ledet flere workshops inden for fanfiction og sårbar skrivning. Calisa brænder for at skabe et rum hvor alle historier bliver hørt og alle føler sig velkomne.
Dato | Tid | Sted | |
---|---|---|---|
tirsdag 14. jan. | AFLYST!!! | AFLYST! | |
tirsdag 28. jan. | AFLYST!!! | AFLYST! | |
tirsdag 21. jan. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 4. feb. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 18. feb. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 25. feb. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 4. mar. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 11. mar. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 18. mar. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 25. mar. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 1. apr. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole | |
tirsdag 8. apr. | 16:00 - 18:00 | Brøndby Ungdomsskole |